בית החולים משגב לדך ישרת את לקוחות מאוחדת בלבד

צבי הדס No Comments on בית החולים משגב לדך ישרת את לקוחות מאוחדת בלבד
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת השירות החדשני המתקדם שיוענק ללקוחות מאוחדת באמצעות בית החולים משגב לדך בירושלים, התכנסו אישי ציבור ומנהלי ארגוני הרפואה בירושלים לצד מנהלי בכירים של מחוז ירושלים במאוחדת.

במהלך המפגש הציג ד"ר יובל וייס הרופא המחוזי של מאוחדת  בירושלים את  הרקע של ביה"ח ששופץ ונפתח מחדש על ידי קופת חולים מאוחדת בשנת תשס"ה כבי"ח כללי-פרטי.

במסגרת תנופת  הפיתוח וההתחדשות של בית החולים, נפתחו במהלך השנה האחרונה חדרי ניתוח, הכוללים 4 חדרים וחדר התאוששות שבו 9 מיטות אשפוז יום ומבוצעים בו מיטב הניתוחים ובהם כירורגיה כללית, כירורגיית ילדים, אורתופדיה, גינקולוגיה, כף יד, אא"ג, פלסטיקה, עיניים ואורולוגיה.

ד"ר וייס הציג בפני הנוכחים את המהלך המהפכני החדש בעקבות החלטת  מנכ"ל הקופה מר זאב וורמברנד  הכפיף את ביה"ח תחת אחריותה של הנהלת מאוחדת מחוז ירושלים כשמשמעות ההחלטה היא העמדתו של  בית החולים לטובת שירותם הבלעדי של לקוחות מאוחדת ובכך יזכו לקוחות מאוחדת לקיצור תורים משמעותי במגוון הניתוחים הקלים השכיחים  כמו ניתוחי א.א ג. , הרניה ועוד וע"י טובי  המנתחים  בבירה.

הנוכחים התבשרו אף על ההחלטה להציב בבית החולים משגב לדך מכשיר MRI  חדש וזאת הודות לרפורמה אותה הוביל שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.

בנוסף הופעלה בימים אלה במקום מרפאת  שיניים  ייחודית לילדים הנצרכים לטיפולים בהרדמה  ויורחב מערך השיקום.

הנהלת המחוז  מינתה  את הגב' תמר אלרם – רופאת נשים בכירה ולשעבר סגנית מנהלת בית החולים הדסה כמנהלת בית החולים משגב לדך .

 בפתח הכנס הציג הרב משה ברים מנהל השיווק המחוזי את הובלתה של מאוחדת במגזר החרדי ואת האסטרטגיה של הנהלת המחוז בכך שהיא רואה בעסקני הרפואה במגזר החרדי כשותפים אשר פועלים יחד עמה  למען אותה המטרה, שהיא , הקלה על סבלם של אנשים ולהביא מזור למכאובם.

במחוז ירושלים לבדה חברים כ-280,000 אלף מבוטחים מהמגזר החרדי.

"זאת הסיבה שמאוחדת מכנסת את העסקנים הבכירים עוד לפני שהיא מפעילה את המערכת , בכדי  לשמוע ולהקשיב לדעתם של עסקני ויועצי הרפואה  שאיתם היא בקשר מתמיד במהלך כל השנה" הטעים.



0 תגובות